مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-19اقتصادي

فاز اول پروژه تعریض محور رشت به جیرده به بهره برداری می رسد


فرماندار رشت با تاکید بر رفع مشکلات و تسریع در پروژه تعریض محور رشت به جیرده، ابراز امیدواری کرد: فاز اول این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

- ایسنا/گیلان فرماندار رشت با تاکید بر رفع مشکلات و تسریع در پروژه تعریض محور رشت به جیرده، ابراز امیدواری کرد: فاز اول این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

علی فتح اللهی در جلسه تعریض محور رشت به جیرده، با بیان اینکه احداث راه ایمن باید به عنوان یک اولویت به صورت مستمر پیگیری شود، اظهار کرد: توجه به راه یکی از مهم ترین مسائل و زیرساخت هایی است که برای توسعه هر منطقه ای مدنظر بوده و بهره مندی از راه ایمن، درست، فنی و مناسب یکی از مسائل در هر منطقه است.

وی پروژه تعریض مسیر رشت به جیرده را از مهمترین پروژه های شهرستان و استان دانست و افزود: اهمیت اجرایی شدن این پروژه به دلیل قرار داشتن ورزشگاه سردار جنگل، ایستگاه راه آهن و وقوع تصادفات متعدد دو چندان است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به بازدید استاندار گیلان از پروژه تعریض مسیر رشت جیرده، گفت: در بازدیدی که با حضور استاندار گیلان از این پروژه صورت پذیرفت، مشکلات آن مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به شرایط اقتصادی نباید شاهد تاخیر در اجرای این پروژه باشیم لذا این پروژه اگر حتی یک روز به تاخیر بیفتد رقم تمام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول پروژه تعریض محور رشت به جیرده به بهره برداری می رسد

فاز اول پروژه تعریض محور رشت به جیرده به بهره برداری می رسد