مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 18:052020-08-18اقتصادي

80 واحد تولیدی راکد گلستان به چرخه تولید بازگشتند


معاون اقتصادی استاندار گلستان از شناسایی 400 واحد راکد خبر داد و گفت: با کمک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کلنینک عارضه یابی مشکلات 80 واحد تولیدی حل شده و به چرخه تولید بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم کریمی شامگاه سه شنبه در نشست خبری به مناسب گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: تاکنون بانک اطلاعاتی جامع و کاملی از واحدهای تولیدی که در تملک بانک ها بوده و یا راکد هستند و یا آن هایی که نیمه فعال بوده و یا با ظرفیت کامل کار نمی کنند، تهیه شده است.

وی از شناسایی 400 واحد راکد و نیمه فعال تولیدی در استان خبر داد و افزود: امسال با همکاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات 80 واحد اقتصادی و تولیدی حل شده و این واحدها به چرخه تولید بازگشتند.

معاون اقتصادی استاندار گلستان همچنین به پروژه های عمرانی و اقتصادی هفته دولت امسال اشاره کرد و ادامه داد: افتتاح نیروگاه هوتن با 30 میلیارد تومان اعتبار در گنبدکاووس و شروع عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح ورودی شرقی گرگان با اعتبار 22 میلیارد تومان از مهم ترین پروژه هایی است که طی این ایام به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی اضافه کرد: تکمیل آب بندان تیل آباد با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 850 میلیون تومان و شروع عملیات احداث استخر ذخیره آب نهال کاری در آق امام با اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 واحد تولیدی راکد گلستان به چرخه تولید بازگشتند

80 واحد تولیدی راکد گلستان به چرخه تولید بازگشتند