مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 17:202020-08-18فرهنگي

آیین رونمایی از تمبر یادبود خبرنگاران استان همدان برگزار شد


مراسم رونمایی از تمبر یادبود خبرنگاران استان همدان با حضور جمعی از پیشکسوتان عرصه رسانه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر سه شنبه با حضور شماری از پیشکسوتان عرصه رسانه در استان همدان؛ تمبر یادبود خبرنگاران استان همدان رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این مراسم با تاکید بر اینکه حوزه فرهنگ نیاز به سرمایه گذاری دارد، گفت: بازگشت این سرمایه گذاری همان توسعه است و با چنین سرمایه گذاری ای می توان بنیان های زندگی اجتماعی را در جامعه محکم کرد.

احمدرضا احسانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اصحاب قلم و هنر استان همدان که به سبب شیوع ویروس کرونا در گذشتند، عنوان کرد: آنچه که انسان ها را از سایر موجودات متمایز می سازد، تعقل است و این تعقل است که در حوزه غیرمادی آن را علم، دین، هنر، تاریخ و تمدن می نامیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ شکل ناملموس، غیر محسوس و غیرمادی تعقل است، گفت: این بخش است که ما را از دیگران متمایز می سازد و همه اینها هستند که هویت و شناسنامه جامعه را تشکیل می دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: اگر هویت را از یک جامعه بگیریم تمامی زیرساخت های آن جامعه و هویتش را گرفته ایم و به راستی که چنین جامعه ای فاقد هویت و زیرساخت های اقتصادی، سیاسی، روابط اجتماعی است و در این مسیر می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از تمبر یادبود خبرنگاران استان همدان برگزار شد

آیین رونمایی از تمبر یادبود خبرنگاران استان همدان برگزار شد