مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 10:402020-08-18بين الملل

کوشنر: هدف از عادی سازی روابط با اسراییل مقابله با ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری فرانسه، کوشنر به آل سعود گفت که به نفع عربستان است روابطی عادی با اسراییل برقرار کند، - داماد ترامپ که تحت عنوان مشاور کاخ سفید ماموریت حمایت از امنیت و منافع رژیم صهیونیستی را برعهده دارد، پرده از اهداف توافق امارات با رژیم صهیونیستی برداشت و تاکید کرد که توافق با این رژیم اشغالگر به نفع سعودی ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری فرانسه، کوشنر به آل سعود گفت که به نفع عربستان است روابطی عادی با اسراییل برقرار کند، همانطور که امارات متحده عربی با برقراری روابط موافقت کرده است .

کوشنر که یکی از ماموریت هایش ایران هراسی برای اعمال فشار بر حکام عرب به ویژه حوزه خلیج فارس است، برعکس ادعای انور قرقاش وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجی فاش کرد که هدف از عادی سازی روابط امارات و عربستان مقابله با جمهوری اسلامی ایران است.

وی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت، مدعی شد که عادی سازی روابط کشور های عربی مانند امارات و عربستان با رژیم صهیونیستی از نفوذ منطقه ای ایران می کاهد .

کوشنر خطاب به سعودی ها همچنین گفته است که عادی سازی روابط با اسراییل برای بخش بازرگانی و دفاعی عربستان بسیار خوب است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوشنر: هدف از عادی سازی روابط با اسراییل مقابله با ایران است

کوشنر: هدف از عادی سازی روابط با اسراییل مقابله با ایران است