مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-18سياسي

نامه جنبش عدالتخواه به نمایندگان مجلس برای حمایت از زوج های نابارور


جنبش عدالتخواه دانشجویی از نمایندگان مجلس خواست تا از حضور مافیای آموزش که سبب کمبود متخصص ناباروری و به تبع آن توجیه کم کاری در ساخت مراکز تخصصی درمان ناباروری شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره حمایت از زوج های نابارور نوشت: از حضور مافیای آموزش که سبب کمبود متخصص ناباروری و به تبع آن توجیه کم کاری در ساخت مراکز تخصصی درمان ناباروری شده است، ممانعت کنید.

متن نامه به این شرح است: نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام همانطور که مستحضرید تبعات فردی و اجتماعی ناباروری از جمله بدیهیات جامعه ایرانی است.

با اطمینان خاطر می توان گفت که پیامدها و اثرات ناباروری برای اقشار متوسط و پایین جامعه بسیار ملموس و برجسته است.

متاسفانه در ایران جراحی های مربوط به کمک باروری در ردیف جراحی های زیبایی به شمار می رود و حمایت بیمه ای پایه برای درمان آن صورت نمی گیرد.

  بررسی ها نشان می دهد میانگین هزینه تولد یک نوزاد از طریق تلقیح آزمایشگاهی به عنوان رایج ترین عمل کمک باروری، در بخش دولتی و خصوصی به ترتیب قریب به 25 و 54 میلیون تومان است که این هزینه با 50 تا 80 درصد درآمد سالانه دهک های متوسط درآمدی خانوارهای ایرانی برابری می کند! این درح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه جنبش عدالتخواه به نمایندگان مجلس برای حمایت از زوج های نابارور

نامه جنبش عدالتخواه به نمایندگان مجلس برای حمایت از زوج های نابارور