مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-18اقتصادي

فعالیت 34 واحد تولید ماسک در ایلام


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: پیگیری های لازم برای تامین 2 و نیم میلیون مترمربع پارچه مخصوص انجام شده و مشکل خاصی در خصوص تامین ماسک در استان نخواهیم داشت.

- ایسنا/ایلام رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: پیگیری های لازم برای تامین 2 و نیم میلیون مترمربع پارچه مخصوص انجام شده و مشکل خاصی در خصوص تامین ماسک در استان نخواهیم داشت.

رضا محمد رحیمی در کارگروه مجازی اطلاع رسانی و تبلیغات کرونای استان ایلام از فعالیت 34 واحد تولید ماسک در استان خبر داد و اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم برای تولید ماسک در فصل پاییز انجام شده است.

وی در خصوص تامین پارچه مورد نیاز و استاندارد بودن تولید ماسک در استان گفت: واحدهای صنفی تولید کننده از طریق بسیج اصناف در سامانه ای ثبت شده و جهت تهیه مواد اولیه(پارچه مخصوص) به شرکت بافتینه در استان همدان معرفی می شوند.

رییس سازمان صمت استان تصریح کرد: در مرحله اول 580 هزار متر مربع پارچه برای تولید تعداد 900 هزار ماسک تهیه شد که با همکاری بسیج اصناف استان پیگیری های لازم برای تامین 2 و نیم میلیون مترمربع پارچه مخصوص انجام شده و مشکل خاصی در خصوص تامین ماسک در استان نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 34 واحد تولید ماسک در ایلام

فعالیت 34 واحد تولید ماسک در ایلام