مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-18اقتصادي

گازرسانی به 78 درصد از روستاهای ایلام در دولت تدبیر و امید


مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: عملیات گازرسانی به 78 درصد روستاها و نیز 58 درصد شهرهای گازدار استان در دولت تدبیر و امید تحقق یافته است.

- ایسنا/ایلام مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: عملیات گازرسانی به 78 درصد روستاها و نیز 58 درصد شهرهای گازدار استان در دولت تدبیر و امید تحقق یافته است.

عباس شمس اللهی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: بر اساس آمار موجود 77 درصد از صنایع گازدار استان در دولت های یازدهم و دوازدهم گازرسانی و 57 درصد از کل مشترکین شرکت گاز استان در دولت تدبیر و امید جذب و اشتراک پذیری شده اند.

وی تصریح کرد: 57 درصد از مجموع کل پروژه های اجرا شده شامل خطوط انتقال تغذیه و شبکه توزیع گاز در استان از بدو تأسیس تا کنون در این دولت به وقوع پیوسته است که به نوعی انقلاب صنعتی در سبد انرژی استان بوده که در تأمین انرژی پایدار و ایمن ، صیانت و حفاظت از محیط زیست و نیز صرفه جویی اقتصادی جامعه و خانوارها تحول اساسی ایجاد کرده است.

پاسخگویی به 10 هزار تماس تلفنی در واحد امداد شرکت گاز استان ایلام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام درباره پاسخگویی واحد امداد شرکت نیز گفت: در 4 ماهه ابتدای سال جاری تعداد 10 هزار تماس تلفنی با واحدهای امداد شرکت گاز در مرکز استان و شهرستانها برقرار و پاسخگویی و خدمات رسانی مناسب به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 78 درصد از روستاهای ایلام در دولت تدبیر و امید

گازرسانی به 78 درصد از روستاهای ایلام در دولت تدبیر و امید