مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 08:002020-08-18سياسي

گردشگری می تواند نجات بخش ابرکوه باشد


شهردار ابرکوه گردشگری یکی از محورهای نجات دهنده شهر ابرکوه است که هم مسئله اشتغال و هم موضوع توسعه را بهبود می بخشد و شهرداری در این حوزه آماده ایفای نقش های خود در قالب یک برنامه مدون و اجرایی است.

- ایسنا/یزد شهردار ابرکوه گردشگری یکی از محورهای نجات دهنده شهر ابرکوه است که هم مسئله اشتغال و هم موضوع توسعه را بهبود می بخشد و شهرداری در این حوزه آماده ایفای نقش های خود در قالب یک برنامه مدون و اجرایی است.

حسین حاتمی امروز در جمع اصحاب رسانه با تأکید بر اهمیت اطلاع رسانی در جامعه و برقراری ارتباط دو سویه بین مردم و مسئولان توسط خبرنگاران، اظهار کرد: هرچند حوزه کشاورزی و صنعت می تواند نقاط امیدی برای ابرکوه داشته باشد اما در مجموع بخش خدمات که یکی از محورهای آن، گردشگری است می تواند نجات بخش ابرکوه باشد و بحث اشتغال و توسعه را بهبود بخشد.

وی با تأکید بر این که شهرداری سیاست های کلی اداره میراث فرهنگی در حوزه گردشگری را همراهی خواهد کرد، افزود: برای رسیدن به یک برنامه مدون و اجرایی در حوزه گردشگری پیشنهاد می شود که تفاهم نامه ای جهت رسیدن به اهداف مشترک بین شهرداری و میراث فرهنگی مشتمل بر تمام مواردی که می تواند برای توسعه گردشگری و حفظ میراث فرهنگی و تقویت صنایع دستی موثر باشد، تنظیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری می تواند نجات بخش ابرکوه باشد

گردشگری می تواند نجات بخش ابرکوه باشد