مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-18دانش

جهاددانشگاهی مشهد میزبان 1900 داوطلب کنکور


رییس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از میزبانی 1900 داوطلب کنکور سراسری در رشته های انسانی و تجربی در این مرکز خبر داد.

- رییس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد خبر داد جهاددانشگاهی مشهد میزبان 1900 داوطلب کنکور ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از میزبانی 1900 داوطلب کنکور سراسری در رشته های انسانی و تجربی در این مرکز خبر داد.

مهندس احمد افروغی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کنکور سراسری رشته های علوم انسانی و علوم تجربی به ترتیب در روزهای پنج شنبه و جمعه 30 و 31 مرداد در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد برگزار خواهد شد.

وی افزود: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد میزبان 950 نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی و 950 نفر در گروه آزمایشی علوم تجربی خواهد بود.

رییس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با تاکید بر اینکه به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تمامی پروتکل های بهداشتی با دقت فراوان در روزهای برگزاری آزمون سراسری در مرکز اجرا خواهد شد، تصریح کرد: در این آزمون فاصله صندلی هر دواطلب یک متر و 80 سانتی متر خواهد بود و قبل از برگزاری آزمون سه نوع محلول ضدعفونی در مرکز استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی مشهد میزبان 1900 داوطلب کنکور

جهاددانشگاهی مشهد میزبان 1900 داوطلب کنکور