مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-18ورزشي

افتتاح و کلنگ زنی 8 پروژه ورزشی طی هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 8 پروژه ورزشی در هفته دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 8 پروژه ورزشی در هفته دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می شود.

سید محمد تقی علوی افزود: این 8پروژه در شهرستان های بویراحمد، دنا، کهگیلویه و گچساران افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

وی در خصوص این پروژه ها اظهارکرد: مجموعه ورزشی دهکده ساحلی شهر یاسوج کلنگ زنی و زمین چمن مصنوعی روستای نقاره خانه در شهرستان بویراحمد افتتاح می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح سه پروژه ورزشی در شهرستان کهگیلویه خبر و زمین چمن مصنوعی دشت آزادی، زمین چمن مصنوعی قلعه دختر و زمین چمن مصنوعی کلایه را از پروژه های افتتاحی شهرستان کهگیلویه برشمرد.

علوی، افتتاح دو پروژه مهم، خانه جوان سی سخت و سالن ورزشی روستای تمنک بعنوان دو پروژه افتتاحی در شهرستان دنا عنوان و ادامه داد: زمین چمن مصنوعی شهید افراز در شهر گچساران تنها پروژه افتتاحی در هفته دولت در این شهرستان است.

وی محل اعتبارات پروژه ها را هدایای خاص وزارت نفت و استانی عنوان و تصریح کرد: با افتتاح این هشت پروژه، سرانه فضای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد از 93


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 8 پروژه ورزشی طی هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح و کلنگ زنی 8 پروژه ورزشی طی هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد