مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-18سياسي

تدوین منشور حریم پایتخت / پیشنهاد تشکیل اداره کل حریم استانداری تهران


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تدوین منشور کلی حریم تهران با همکاری شهرداری تهران خبر داد و افزود: با هدف تعریف مکانیزم اداره حریم در استان تهران پیشنهاد تشکیل اداره کل حریم استانداری تهران ارائه شده است.

- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تدوین منشور کلی حریم تهران با همکاری شهرداری تهران خبر داد و افزود: با هدف تعریف مکانیزم اداره حریم در استان تهران پیشنهاد تشکیل اداره کل حریم استانداری تهران ارائه شده است.

محمد تقی زاده در گفتگو با ایسنا، گفت: برای ساماندهی وضعیت فعلی حریم تهران جلسه ای با مدیرکل حریم شهر تهران برگزار شد و به تفاهم های اولیه دست پیدا کردیم تا در قالب منشوری امور موجود در حریم را تنظیم کنیم و از این طریق چارچوب کلی موضوع حریم و میزان مداخله شهرداری در حریم مشخص شود.

وی افزود: برای مثال در روستای وردیج با شهرداری تهران در نحوه مداخله در حریم مشکلاتی ایجاد شد؛ اگر چه این روستا در حریم شهر تهران است و شهرداری باید برابر قانون نظارت و کنترل داشته باشد اما نحوه مواجه فعلی شهرداری تهران را قبول نداریم.

به گفته تقی زاده، قانون عنوان کرده که در حریم شهر، روستا می تواند شکل بگیرد و دهیار داشته باشد و بر اساس ضوابط موجود به مردم خدمات ارائه کند در حالی که شهرداری اعتقاد دارد در مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین منشور حریم پایتخت / پیشنهاد تشکیل اداره کل حریم استانداری تهران

تدوین منشور حریم پایتخت / پیشنهاد تشکیل اداره کل حریم استانداری تهران