مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-18فرهنگي

خاتمه نهمین کنگره سراسری شعر کویر ابرکوه در فضای مجازی


اختتامیه نهمین کنگره سراسری شعر کویر در شهر ابرکوه با معرفی 20 شاعر برگزیده اما به دلیل شیوع کرونا متفاوت از سال های گذشته یعنی از طریق فضای مجازی برگزار شد.

- فریبا قیومی زاده مسئول اجرایی این دوره از کنگره سراسری شعر ابرکوه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در این رابطه تصریح کرد: پس از برگزاری هشت دوره موفق کنگره سراسری شعر کویر، فراخوان برگزاری نهمین مرحله آن به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن شعر و ادب شهرستان، نیمه دوم سال گذشته برای دریافت اشعار سپید و کلاسیک شاعران منتشر شد که ویژگی متفاوت این دوره نیز اختصاص بخش طنز یادمان زنده یاد ابوالفضل زرویی نصرآباد بود.

وی هدف از برگزاری این رویداد هنری را بهره گیری از ظرفیت های فرهنگ بومی ابرکوه، احیای ارزش های اجتماعی و سبک زندگی مردمان کویر ذکر کرد و افزود: در پاسخ به فراخوان این دوره از کنگره، 411 اثر از 263 شاعر از سراسر کشور به دبیرخانه رسید که سهم استان یزد از این آثار، 106 اثر از 53 شاعر بود.

قیومی زاده تصریح کرد: کنگره نهم در بخش اصلی با پنج موضوع بهاریه های کویری ، از کوچه های آشتی کنان کویر ، کویر، آفرینش اعجاب انگیز خدا ، امید و صبر عناصر آمیخته با جان مردمان کویر ، مناظره عناصر کویری (مانند شن و خار، باد و ماسه و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاتمه نهمین کنگره سراسری شعر کویر ابرکوه در فضای مجازی

خاتمه نهمین کنگره سراسری شعر کویر ابرکوه در فضای مجازی