مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 02:502020-08-17سياسي

پاک سازی اشتغال اتباع غیرمجاز از مرکز استان یزد


فرماندار یزد با اشاره به جدیت فرمانداری مرکز استان در موضوع ساماندهی اتباع بیگانه، اظهار کرد: با توجه به مشکلات ناشی از حضور اتباع در بخش های اشتغال و سکونت، - ایسنا/یزد فرماندار یزد با اشاره به جدیت فرمانداری مرکز استان در موضوع ساماندهی اتباع بیگانه، اظهار کرد: با توجه به مشکلات ناشی از حضور اتباع در بخش های اشتغال و سکونت، در حال اجرای دستورالعمل هایی همچون پاک سازی اشتغال اتباع غیرمجاز هستیم.

سیدمحمد رستگاری در جریان بازدید از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، خود را از مجموعه منابع طبیعی و کشاورزی دانست و افزود: از زمان شکل گیری این سازمان تاکنون، فعالیت های موثری در مجموعه صورت گرفته و با توجه به نوپا بودن، ارتباط های خوبی با دستگاه های دولتی برقرار شده است.

وی به اهمیت ساماندهی گلخانه ها نیز اشاره کرد و افزود: دغدغه فعلی مسئولان شهرستان و بخش مرکزی و حتی مردم، وضعیت فعلی گلخانه هاست به نحوی که هرچند با توجه به مزایایی که کشت گلخانه ای دارد از روند توسعه و رشد آن خرسندیم اما از طرفی ساماندهی گلخانه ها مهمتر از شکل گیری آنهاست.

رستگاری با بیان این که استان در رابطه با حضور اتباع در گلخانه ها و فراتر از آن در بخش های دیگر اعم از اشتغال و سکونت دچار مشکل شده است، اظهار کرد: با توجه به سوابق سال گذشته، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک سازی اشتغال اتباع غیرمجاز از مرکز استان یزد

پاک سازی اشتغال اتباع غیرمجاز از مرکز استان یزد