مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 16:052020-08-17ورزشي

بازدید از زندان های ایلام، کیفیت صدور رای را افزایش می دهد


بازدید از زندان ها کیفیت صدور رای را افزایش خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، افشار خسروی زاد دادستان مرکز استان، امروز در بازدید از  زندان مرکزی ایلام، گفت: به منظور تحقق دستورالعمل ها و تأکیدات ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور در خصوص ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری، از زندان مرکزی بازدید به عمل آمد و برای پیاده سازی هرچه بهتر راهکارهای کاهش مجازات حبس و استفاده بهینه از مجازات های جایگزین، برنامه ریزی شده است.

وی افزود: زندانی تنها طالب آزادی است و دیگر حقوق خود محروم نمی شود و خدماتی از قبیل: اشتغال، حرفه آموزی، روان درمانی، اقدامات اصلاحی و تربیتی، فعالیت های فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی و.

به صورت هدفمند برای آنان اجرا می شود.

دادستان مرکز استان ضمن تقدیر از تلاش های سنگربانان اصلاح و تربیت و رویکرد تحولی مدیرکل و مسوولین زندان های استان، گفت: اقدامات تأمینی و تربیتی در زندان های استان با هدف بازپروری و بازسازگاری اجتماعی زندانیان پیگیری می شود و در این مسیر، تعامل دوسویه مراجع قضایی با مجموعه زندان ها، بازگشت سالم و شرافتمندانه زندانیان به جامعه را به دنبال خواهد داشت.

وی به تاثیر بازدید مراجع قضایی از زندان ها و سرکشی از زندانیان اشاره ای داشت و گفت: بازدید از زندان ها کیفیت صدور رای را اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از زندان های ایلام، کیفیت صدور رای را افزایش می دهد

بازدید از زندان های ایلام، کیفیت صدور رای را افزایش می دهد