مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 14:402020-08-17سياسي

تبلیغات اسلامی ایلام به رعایت مسائل بهداشتی در محرم متعهد است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به برنامه های تبلیغات استان برای ایام محرم، گفت: در تمامی برنامه ها، تبلیغات اسلامی ایلام به رعایت مسائل بهداشتی در محرم متعهد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد فتاحی عصر دوشنبه در گردهمایی عاشوراییان با حضور عوامل اجرایی مراسمات دهه محرم با همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان در محل مصلی شهر ایلام اظهار کرد: مکتب عاشورا مکتب انسان سازی است و شرایط امروز جامعه ما بیش از همیشه به پیام های عاشورا نیاز دارد.

وی در ادامه بیان کرد: امروز که کشور ما در عرصه بین المللی به عنوان محور مقاومت شناخته می شود، به تأسی از مکتب اباعبدالله است.

فتاحی اظهار کرد: امروز نگاه جامعه جهانی به ماست که چگونه در عین اینکه عَلم عزای سیدالشهدا (ع) را بر افراشته می کنیم، در عین حال سلامت مردم را مدنظر قرار خواهیم داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام در ادامه افزود: سازمان تبلیغات به عنوان متولی برگزاری مراسمات مذهبی خود را متعهد به رعایت دستورالعمل های بهداشتی دانسته و سلامت مردم را خط قرمز خود می داند.

در پایان مراسم جمیل صادقی فر معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن تشریح نکات و الزامات بهداشتی مراسمات محرم، افزود: توصیه می کنیم افراد مسن، کودکان و افراد آسیب پذیر از حضور در مراسمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات اسلامی ایلام به رعایت مسائل بهداشتی در محرم متعهد است

تبلیغات اسلامی ایلام به رعایت مسائل بهداشتی در محرم متعهد است