مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 10:502020-08-17سياسي

هیئات عزاداری اتباع خارجی از دستورالعمل تبلیغات اسلامی تبعیت کنند


مدیرکل اداره امور مهاجرین و اتباع خارجی یزد گفت: هیچ تفاوتی بین هیئات مذهبی یزد و اتباع خارجی نیست بنابراین هیئات اتباع نیز از دستورالعمل کارگروه برگزاری مراسم عزاداری محرم تبعیت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید پرویزی، ظهر امروز در جلسه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با رؤسای هیئات مذهبی اتباع خارجی استان یزد بر لزوم سنجیدن توانایی هیئت ها برای برگزاری مراسم با اولویت قرار دادن حفظ سلامت مردم اظهار داشت: تلاش ما برگزاری مراسم است اما اگر هیئتی توان مدیریت ندارد، مجالس عزا را در حد وسع و توان خود برگزار کند.

وی تصریح کرد: اگر هیئتی همه جوانب را سنجید و به این نتیجه رسید که نمی تواند مراسم برگزار کند، در حد وسع خود اقدام کند و گاه حتی نصب پرچم سیاه به نشانه عزا، برگزاری یک مراسم 10 نفره و حتی کمتر، تکلیف ما را در زمینه اجرای شعائر اسلامی ادا می کند.

پرویزی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا ماسک به صورت رایگان در اختیار هیئات مذهبی اتباع خارجی قرار دهیم، افزود: رؤسای هیئت ها نیز از خیران بخواهند به جای نذر غذا که هر سال داشتند، امسال ماسک و مواد ضدعفونی کننده نذر کنند ضمن اینکه باید به وضعیت مستمندان و نیازمندان نیز توجه داشت و به شیوه های گوناگون از آنها دستگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئات عزاداری اتباع خارجی از دستورالعمل تبلیغات اسلامی تبعیت کنند

هیئات عزاداری اتباع خارجی از دستورالعمل تبلیغات اسلامی تبعیت کنند