مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-17اقتصادي

آرامستان رزن مجهز به سردخانه می شود


شهردار رزن با اشاره به اینکه آرامستان رزن برای نخستین بار مجهز به سردخانه می شود، گفت: علاوه بر این سرویس بهداشتی و دیوارکشی آرامستان شهر ساماندهی شده است.

- ایسنا/همدان شهردار رزن با اشاره به اینکه آرامستان رزن برای نخستین بار مجهز به سردخانه می شود، گفت: علاوه بر این سرویس بهداشتی و دیوارکشی آرامستان شهر ساماندهی شده است.

حجت علیخانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه عمرانی در شهر رزن انجام شده است، اظهار کرد: طی پنج ماهه نخست امسال 38 معبر و کوچه با مبلغ بیش از یک میلیارد تومان بهسازی و آسفالت ریزی شده که در حدود 4000 تن آسفالت تاکنون برای عملیات آسفالت ریزی مصرف شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 20 خیابان و کوچه هم جدولگذاری شده است، افزود: مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان برای جدولگذاری معابر تخصیص داده شده است.

علیخانی ادامه داد: در بحث نظافت شهر و خدمات شهری و مدیریت پسماند و نخاله ها خدمات خوبی داشته ایم و در حال احداث واحد پسماند جدید هستیم.

وی با اشاره به اینکه در بحث مالی و اداری ساماندهی بسیار خوبی داشتیم، خاطرنشان کرد: در حوزه شهرسازی در پنج ماهه امسال افزایش صدور پروانه به میزان 85 درصد بوده که بسته های تشویقی شهرداری و تخفیف ها در مجوز صدور ساخت و ساز باعث این امر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامستان رزن مجهز به سردخانه می شود

آرامستان رزن مجهز به سردخانه می شود