مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-17اقتصادي

بومی سازی ساخت 190 قطعه مهم و کلیدی نیروگاهی در بندرعباس


مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از ساخت پره های توربین بخار ردیف شش واحد3 این نیروگاه با استفاده از دانش و تخصص پرسنل نیروگاه بندر عباس و توان فنی شرکتهای داخلی در این نیروگاه خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین سلیمی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از ساخت پره های توربین بخار ردیف شش واحد3 این نیروگاه با استفاده از دانش و تخصص پرسنل نیروگاه بندر عباس و توان فنی شرکتهای داخلی در این نیروگاه خبرداد و گفت: به فضل پروردگار متعال و همت بلندِ بزرگ مردان صنعت برق کشور، با تلاش دلسوزانه و همراهی صادقانه کارکنان متعهد نیروگاه این پروژه عظیم میسر شده است.

وی افزود: نیروگاه بندرعباس یکی از مهمترین نیروگاه های برق کشور و بزرگترین نیروگاه جنوب و جنوب شرق کشور است و در حال حاضر نقش بسیار مهمی در زمینه تولید انرژی برق در این منطقه استراتژیک ایفا می کند.

  مدیرعامل نیروگاه بندرعباس ادامه داد: با گذشت بیش از 40 سال از راه اندازی واحدهای بخار نیروگاه بندرعباس و به پایان رسیدن عمر برخی قطعات، خرابی یکی از قطعات فرسوده توربین می تواند باعث آسیب رسیدن به دیگر تجهیزات این بخش شود که علاوه بر خروج واحد برای مدت زمان طولانی، منجر به تحمیل هزینه فراوان جهت خرید قطعات و انجام تعمیرات مورد نیاز می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی ساخت 190 قطعه مهم و کلیدی نیروگاهی در بندرعباس

بومی سازی ساخت 190 قطعه مهم و کلیدی نیروگاهی در بندرعباس