مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 04:202020-08-17سياسي

فعالیت هیئت های عزاداری مستلزم ثبت نام در سامانه بیرق است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت و ساماندهی هیئت های عزاداری مستلزم ثبت نام در سامانه بیرق است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت و ساماندهی هیئت های عزاداری مستلزم ثبت نام در سامانه بیرق است.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا افتخاری افزود: متولیان هیئت های عزاداری با هدف برگزاری هرچه بهتر و منظم تر سوگواری حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش، نسبت به ثبت نام در سامانه بیرق اقدام کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی، پروتکل های پیشگیرانه به استان ها ابلاغ شده است، اظهارکرد: جلساتی با هدف تبیین این پروتکل برای متولیان هیئت های عزاداری در استان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری و هماهنگی دستگاهی را عاملی مؤثر در پیشبرد و تحقق اهداف شیوه نامه های ابلاغی برگزاری ماه محرم دانست و گفت: سلامت مردم در کنار برگزاری مراسمات عزاداری محور فعالیت هیئت ها بوده و نقش مردم در رعایت دستور العمل ها محسوس و مؤثر است.

افتخاری تصریح کرد: نظارت بر هیئت ها نیز اجرایی خواهد شد و تاکنون جلساتی برای برگزاری هرچه بهتر آیین های ماه محرم برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت هیئت های عزاداری مستلزم ثبت نام در سامانه بیرق است

فعالیت هیئت های عزاداری مستلزم ثبت نام در سامانه بیرق است