مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 04:052020-08-17سياسي

منبر رسانه قوی و قدرتمندی است/ مبلغ باید به روز باشد


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: منبر رسانه بسیار قوی و قدرتمندی است و مبلغ باید در مسیر تبلیغ از بایسته هایی برخوردار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در اولین همایش خطبای شاخص استان البرز با بیان اینکه کار روحانیت و تبلیغ کار سخت و سنگینی است، اظهار کرد: خداوند تبارک وتعالی در آیه 33 سوره مبارکه فصلت می فرماید: وَمَنْ أَحْسَنُ قَوْلًا مِمَّنْ دَعَا إِلَی اللَّهِ لذا تبلیغ دین از بهترین کارهاست.

وی بابیان اینکه در میان شغل ها، شغلی بالاتر از شغل روحانیت و تبلیغ دین نیست، گفت: روحانیت، لباس تبلیغ دین را به تن کرده و عقبه ی این لباس تاریخ انبیا است و اگر ما امروز عزت و آبرویی داریم از سلسله ی جلیله ی انبیا الهی است لذا باید روی نحوه بیان و چگونگی سخنمان دقت و توجه کنیم.

امام جمعه کرج با اشاره به آیه 67 سوره مبارکه مائده که می فرماید: یَا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ… ، عنوان کرد: خدای تعالی دستور به تبلیغ دین داده و ما نیز بر همین اساس در مسیر انبیا حرکت می کنیم.

آیت الله حسینی همدانی بابیان اینکه منبر رسانه ی بسیار قوی و قدرتمندی است و مبلغ باید در مسیر تبلیغ از بایسته هایی برخوردار باشد، افزود: تبلیغ و تبیین دین و رساندن احکام الهی به مخاطبین با عقاید مختلف کار سختی است که این امر مستلز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منبر رسانه قوی و قدرتمندی است/ مبلغ باید به روز باشد

منبر رسانه قوی و قدرتمندی است/ مبلغ باید به روز باشد