مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 13:552020-08-16بين الملل

جبران باسیل: مشارکت در انزوا یا محاصره حزب الله لبنان را رد می کنیم


رییس جریان آزاد ملی لبنان اعلام کرد، جریان آزاد ملی مشارکت در طرد یا محاصره حزب الله را نمی پذیرد و این حزب صرفا یک حزب نیست بلکه نماینده یکی از قشرهای اساسی لبنان است.

- رییس جریان آزاد ملی لبنان اعلام کرد، جریان آزاد ملی مشارکت در طرد یا محاصره حزب الله را نمی پذیرد و این حزب صرفا یک حزب نیست بلکه نماینده یکی از قشرهای اساسی لبنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از النشره، جبران باسیل، رییس جریان آزاد ملی لبنان گفت: ما در برابر یک فاجعه و تراژدی ملی هستیم که پایتخت و کشور ما را هدف قرار داد و مردم و خود ما را شوکه کرد.

اگر در دفعات گذشته حقیقت در لبنان روشن نشد اما این بار پیگرد، مجازات و محاکمه اعمال خواهد شد تا همه کسانی که موجب داغدار شدن مردم شدند به سزای عملشان برسند.

وی در نشست خبری گفت، بدون شک با همبستگی و اتحادی که میان مردم وجود دارد بیروت بار دیگر ساخته خواهد شد و از دولت انتظار می رود امنیت و آرامش را برای مردم فراهم کند و در همه جوانب اقتصادی و اجتماعی از جمله تامین مصالح ساختمانی، تامین مبلغ حداقلی برای منازل خسارت دیده از سوی بانک ها از مردم حمایت کند.

رییس ائتلاف لبنان قوی تاکید کرد، از دولت خواسته می شود قوانینی را برای انواع معاف از مالیات بر بازسازی و مالیات از املاک و مستغلات و سایر نیازهای انسانی ضروری تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران باسیل: مشارکت در انزوا یا محاصره حزب الله لبنان را رد می کنیم

جبران باسیل: مشارکت در انزوا یا محاصره حزب الله لبنان را رد می کنیم