مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 12:402020-08-16حوادث

دستگیری جاعلان میلیاردی چک های بانکی در تهران


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 7 عضو باند جاعلان چک بانکی سازمان های دولتی خبر داد.

- رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 7 عضو باند جاعلان چک بانکی سازمان های دولتی خبر داد و گفت: متهمان با همکاری یکدیگر قصد وصول چک جعلی 12 میلیارد تومانی را داشتند که دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سرهنگ علی ولی پور گودرزی با اشاره به کشف انبار لوازم خودور قاچاق، گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه در انباری در حوالی خیابان فداییان اسلام مقادیری لوازم یدکی خودرو دپو شده است، بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هویت مالک انباری شناسایی شد، اظهار داشت: با دستور قضایی در بازرسی از محل 247 هزار عدد انواع لوازم یدکی مربوط به خودروهای سنگین و سبک فاقد مجوز گمرکی کشف و به علت حجم بالای آن این انباری پلمب شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

جاعلان میلیاردی چک های بانکی در تهران بازداشت شدند رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 7 عضو باند جاعلان چک بانکی سازمان های دولتی خبر داد و گفت: متهمان با همکاری یکدیگر قصد وصول چک جعلی 12 میلیارد تومانی را داشتند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری جاعلان میلیاردی چک های بانکی در تهران

دستگیری جاعلان میلیاردی چک های بانکی در تهران