مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 12:352020-08-16سياسي

در پاوه خون شیعه و سنی آمیخته شد


خون شیعه و سنی در دفاع از این شهر در هم آمیخته شد و سرانجام با مقاومت و ایستادگی مردم و حدود 67 نفر از پاسداران به فرماندهی شهید اصغر وصالی محاصره شهر مقاوم پاوه شکسته شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ ارسلان سلطانقلی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدایی که در 26مرداد 1358 تقدیم اسلام و انقلاب شدند توضیح داد: در سال 58 توطئه ای همه جانبه توسط آمریکایی ها علیه نظام مقدس جمهوری ایران شکل گرفت و رژیم بعث عراق در یک جنگ نیابتی به نمایندگی از حداقل 80 کشور دنیا به ایران حمله کرد .

فرمانده سپاه پاوه از مقاومت و پایداری مردم کرد مسلمان در مقابل ضد انقلاب گفت و افزود: به محض صدور پیام بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرا ، خون شیعه و سنی در دفاع از این شهر در هم آمیخته شد و سرانجام با مقاومت و ایستادگی مردم و حدود 67 نفر از پاسداران به فرماندهی شهید اصغر وصالی محاصره شهر مقاوم پاوه شکسته شد .

وی ادامه داد: رژیم بعث عراق گروه های ضد انقلاب مثل کوموله و دموکرات را درگیر جنگ و حمله به مرزهای غربی ایران کرد که یکی از این تجاوزات حمله به روستای مرزی قوری قلعه، منطقه ای استراتژیک و راه مواصلاتی بین پاوه و کرمانشاه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پاوه خون شیعه و سنی آمیخته شد

در پاوه خون شیعه و سنی آمیخته شد