مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 12:152020-08-16سياسي

نیروی انتظامی در برپایی مراسم عزاداری محرم کنار مردم است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: این سازمان در برپایی مراسم عزای حسینی به نحو شایسته در کنار مردم خواهد بود تا فضای کشور عاشورایی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: دشمن از مشکلات اجتماعی که در کشور پدید می آید به نفع نظام سیاسی خود در حال برنامه ریزی است، لذا اگر مقاومت قهرمانانه داشته باشیم دشمن با شکست روبرو خواهد شد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه آمریکا امروز در جهان رسوا شده و برای اولین بار نتوانست دنیا را در موضوع تحریم تسلیحاتی علیه ایران همراه خود کند، اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم که رییس جمهور آمریکا به خاطر به دست آوردن آرای انتخاباتی در کشور خود ژست مخالفت با ایران را به خود می گیرد، این درحالی است که در گذشته، ایران حیات خلوت آن ها به شمار می رفت.

حجت الاسلام ادیانی بیان کرد: پوشیدن لباس پاسداری از امنیت نظام جمهوری اسلامی توفیق می خواهد و این نیروها برای خدمت فراگیر به نظام در تلاش هستند، مأموران انتظامی بدون هیچ شّک و شبهه ای به مبارزه با فتنه ها می پردازند و در برخورد با اخلال گران هیچ تردیدی را به خود راه نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی در برپایی مراسم عزاداری محرم کنار مردم است

نیروی انتظامی در برپایی مراسم عزاداری محرم کنار مردم است