مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-16اقتصادي

تونل سوم کوهرنگ تا 2 سال آینده بهره برداری می رسد/ بازنگری در طرح بهشت آباد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به بازنگری در طرح بهشت آباد و اجرای این طرح از سوی یک شرکت فرااستانی، گفت: در حال حاضر سد تونل سوم کوهرنگ 46 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اکنون آماده بتن ریزی است و تا 2 سال آینده شاهد آبگیری سامانه تونل سوم کوهرنگ هستیم.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به بازنگری در طرح بهشت آباد و اجرای این طرح از سوی یک شرکت فرااستانی، گفت: در حال حاضر سد تونل سوم کوهرنگ 46 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اکنون آماده بتن ریزی است و تا 2 سال آینده شاهد آبگیری سامانه تونل سوم کوهرنگ هستیم.

مسعود میرمحمدصادقی امروز (یکشنبه-26 مرداد ماه) جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه بحث آب در کشور بسیار مهم است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در منطقه خشک دنیا قرار گرفته ایم، اما حوضه های آبریز ما نیز همواره با تعارضاتی در داخل و خارج مواجه است و شاهد برداشت های غیر مجاز هستیم.

این عوامل آب را به عنوان حیاتی ترین ماده مورد نیاز بشر تحت شعاع قرار می دهد.

وی در خصوص ساختمان های تخریبی حاشیه زاینده رود، گفت: این ساختمان ها ویلا نبوده و تنها برای اسکان کارکنانی بودند که در رابطه با سد کوهرنگ کار می کردند و متعلق به مشاور و پیمانکاران این طرح بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل سوم کوهرنگ تا 2 سال آینده بهره برداری می رسد/ بازنگری در طرح بهشت آباد

تونل سوم کوهرنگ تا 2 سال آینده بهره برداری می رسد/ بازنگری در طرح بهشت آباد