مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-16سياسي

انتقاد دادستان اراک از روند احداث پروژه بیمارستان ولیعصر اراک


میزان پیشرفت پروژه به هیچ وجه قابل دفاع نیست و ایجاد راهکارهای مناسب برای رفع فوری و آنی مشکلات موجود توسط پیمانکار ضروری است.

- ایسنا/مرکزی دادستان اراک گفت: میزان پیشرفت پروژه به هیچ وجه قابل دفاع نیست و ایجاد راهکارهای مناسب برای رفع فوری و آنی مشکلات موجود توسط پیمانکار ضروری است.

بر اساس اعلام دادگستری کل استان مرکزی، عباس قاسمی دادستان عمومی و انقلاب اراک در بازدید از پروژه در حال احداث بیمارستان ولی عصر اراک که به اتفاق حجت اله درودگر رییس کل دادگاهای عمومی و انقلاب اراک انجام شد، اظهار کرد: وی افزود: هدف دستگاه قضا همکاری و کمک به تسریع در اجرای پروژه و بهره برداری از آن است ولی چنانچه پیمانکار یا سایرین به وظایف خود عمل نکنند، وفق قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

دادستان مرکز استان بیان کرد: پیشرفت پروژه رضایت بخش و مطلوب نیست و نیاز به فعالیت موثر از ناحیه پیمانکار و نظارت مستمر کارفرما دارد و این در حالی است که این پروژه با کمتر از یک چهارم نیروی انسانی مورد نیاز فعال است.

وی در پایان گفت: حفظ حقوق عامه و بیت المال خط قرمز دستگاه قضایی است و در راستای اجرای آن با هیچ فرد و گروهی مماشات نخواهیم داشت.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دادستان اراک از روند احداث پروژه بیمارستان ولیعصر اراک

انتقاد دادستان اراک از روند احداث پروژه بیمارستان ولیعصر اراک