مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 05:302020-08-16بين الملل

درگیری های شدید میان ارتش یمن با مزدوران منصورهادی در مأرب


نیروهای مسلح یمن ، وابسته به انصارالله در جریان پیشروی خود به سمت پایگاه های نیروهای دولت مستعفی، در شمال شرق مأرب به شدت با این نیروها درگیر شدند.

- نیروهای مسلح یمن ، وابسته به انصارالله در جریان پیشروی خود به سمت پایگاه های نیروهای دولت مستعفی، در شمال شرق مأرب به شدت با این نیروها درگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری المیادین اعلام کرد، درگیری های شدیدی میان نیروهای مسلح دولت نجات ملی یمن از یک سو و نیروهای وابسته به عبدربه منصور هادی، رییس جمهور مستعفی یمن که تحت حمایت جنگنده های ائتلاف عربی بودند، در منطقه العلمین واقع در شمال شرق مأرب شکل گرفتند.

پیشتر نیروهای انصارالله یمن پیشروی خود را از منطقه النضود در خب و الشعف در استان الجوف به سمت پایگاه های نیروهای هادی در منطقه الوادی واقع در مسیر مواصلاتی مأرب-عربستان آغاز کرده بودند.

از سوی دیگر، یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد نیروهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان مرتکب 144 مورد نقض جدید در جبهه های حدیده شدند که این موارد شامل پرواز یک جنگنده و 15 پهپاد جاسوسی بودند.

این منبع افزود: نیروهای ائتلاف سعودی طی 24 ساعت گذشته با استفاده از 96 عدد خمپاره مناطق تحت کنترل ارتش و کمیته های مردمی یمن در حدیده را بمباران کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری های شدید میان ارتش یمن با مزدوران منصورهادی در مأرب

درگیری های شدید میان ارتش یمن با مزدوران منصورهادی در مأرب