مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-16فناوري

نرم افزار هوش مصنوعی که کارآیی چاپگرهای 3بعدی را افزایش می دهد


پژوهشگران آمریکایی، نوعی نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی ابداع کرده اند که می تواند کارآیی چاپگرهای سه بعدی را افزایش دهد.

- پژوهشگران آمریکایی، نوعی نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی ابداع کرده اند که می تواند کارآیی چاپگرهای سه بعدی را افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ساینس دیلی، پژوهشگران آزمایشگاه ملی اوک ریج (ORNL) آمریکا، یک نرم افزار هوش مصنوعی برای چاپگرهای سه بعدی ابداع کرده اند که بدون نیاز به تجهیزات پرهزینه، کیفیت قطعات را در لحظه ارزیابی می کند.

این نرم افزار موسوم به پرگرین (Peregrine)، بر یک چارچوب دیجیتال مبتنی است که در آزمایشگاه ملی اوک ریج ابداع شده است و داده های مربوط به هر مرحله از روند ساخت را از طراحی گرفته تا آزمایش ماده تجزیه و تحلیل می کند.

وینست پاکویت (Vincent Paquit)، از پژوهشگران این پروژه گفت: دریافت اطلاعات، یک ساختار دیجیتال ایجاد می کند که ذخیره داده های مربوط به ماده خام و تجهیزات اجرایی را ارائه می دهد.

سپس ما داده ها را به کار می بریم تا کیفیت قطعات را تعیین کنیم و ساخت و سازهای آینده را با هندسه های گوناگون و چندین ماده انجام دهیم تا به سطح جدیدی از خودکار سازی و تضمین کیفیت تولید برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرم افزار هوش مصنوعی که کارآیی چاپگرهای 3بعدی را افزایش می دهد

نرم افزار هوش مصنوعی که کارآیی چاپگرهای 3بعدی را افزایش می دهد