مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-15سياسي

عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس، نابودی این رژیم را تسریع می بخشد


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای با اشاره به توافق امارات با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: این توافق نه تنها دستاوردی برای مسببان آن نخواهد داشت بلکه موجب تسریع در روند نابودی غده سرطانی رژیم جعلی صهیونسیتی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای اقدام ننگین امارات در عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی را خیانتی آشکار دانست.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیـم مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَ الَّذینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکفَّارِ رُحَماءُ بَینَهُمْ.

 سوره فتح آیه 29 سلام و صلوات خداوند بر پیروان صادق و وفادار پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم که در ارتباط رحمایی با هم کیشان استوار و بر کفار و ظالمان در تقابل سختگیرانه اند.

امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره سران کشورهای اسلامی را به وظیفه خطیرشان در قبال مسائل جهان اسلام و بخصوص مسئله اول مسلمین یعنی آرمان فلسطین متذکر شده و دو روی سکه همراهی با این آرمان را مایه پیشبرد اهداف اسلامی و تقویت مسلمین،  و پشت کردن به این آرمان شریف و ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین را مایه ننگ ابدی و ذلت و خسارت در دنیا و روسیاهی و عذاب در آخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس، نابودی این رژیم را تسریع می بخشد

عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس، نابودی این رژیم را تسریع می بخشد