مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 10:002020-08-15اقتصادي

سرمایه گذاری 3000 میلیاردی پروژه های مشارکتی تا پایان سال


مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران با حضور در شهرداری منطقه 13 به بررسی و ارزیابی ظرفیت های این منطقه در راستای اجرای پروژه های مشارکتی پرداخت.

- مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران با حضور در شهرداری منطقه 13 به بررسی و ارزیابی ظرفیت های این منطقه در راستای اجرای پروژه های مشارکتی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکرالله بنار ضمن قدر دانی از تلاش های موثر مدیریت منطقه 13 بویژه رحمان زاده شهردار این منطقه در اهتمام به توسعه سرمایه گذاری های جدید، در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به تصویب و ابلاغ سند جامع سرمایه گذاری و بر اساس تکالیف محوله از سوی شورای شهر تهران تا پایان سال پیش بینی می شود 40 هزار میلیارد تومان در راستای اجرای پروژه های مشارکتی از سوی مناطق 22 گانه و تحت مدیریت سازمان سرمایه گذاری محقق شود.

بنار در ادامه افزود: منطقه 13 با دارا بودن ظرفیت هایی نظیر پارک جنگلی سرخه حصار و نیز پایانه شرق می تواند در تحقق و اجرای پروژه های مشارکتی نقش مهمی ایفا کند.

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران افزود: در همین راستا پیش بینی می شود بالغ بر 3000 میلیارد تومان درآمد از سوی این منطقه در قالب پروژه های مشارکتی تا پایان سال محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 3000 میلیاردی پروژه های مشارکتی تا پایان سال

سرمایه گذاری 3000 میلیاردی پروژه های مشارکتی تا پایان سال