مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-15سياسي

دستاوردهای دفاع مقدس با استفاده از فضای مجازی در کنگان معرفی شود


برای معرفی دستاوردهای دفاع مقدس از ظرفیت رسانه های شهرستان کنگان و فضای مجازی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی پاک نژاد ظهر شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان و چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای اجرای برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح شهرستان و برگزاری باشکوه این برنامه ها به عمل می آید.

وی بر پاسداشت ارزش های دفاع مقدس و نهادینه سازی فرهنگ ایثار در جامعه تأکید و تصریح کرد: دل نوشته ها و یادداشت های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس بخشی از تاریخ درخشان کشور ما است.

پاک نژاد اضافه کرد: تدوین تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس و انتقال ارزشمند مفاهیم آن گامی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی به برنامه ریزی فعالیت های اثرگذار در فضای مجازی اشاره و بیان کرد: تهیه فایل pdf کتاب های حوزه دفاع مقدس و وصیت نامه شهدا برای نشر در فضای مجازی در دستور کار اعضا قرار گیرد.

نهادهای فرهنگی شهرستان بستر مناسب را برای ساخت و نشر ارزش های دفاع مقدس را در قالب کتاب، عکس و سایر محصولات فرهنگی فراهم کنند.

پاک نژاد بر ضرورت انتقال فرهنگ، ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان تأکید و افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع مقدس است، شهدا و ایثارگران دفاع مقدس الگویی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای دفاع مقدس با استفاده از فضای مجازی در کنگان معرفی شود

دستاوردهای دفاع مقدس با استفاده از فضای مجازی در کنگان معرفی شود