مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-15سياسي

هشدارهای توییتری نمایندگان به سازشگران


تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به توافق رژیم صهیونیستی و امارات ضمن هشدار به سازشگران از مقاومت مردم فلطسین حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، وقایعی همچون توافق رژیم صهیونستی با امارات، ادعای برخی رسانه ها درباره توقیف نفتکش ایرانی و وعده رییس جمهوری درباره گشایش اقتصادی موجب شد تا نمایندگان از طریق صفحات مجازی خود در توییتر نسبت به آن واکنش نشان دهند.

واکنش قاطع به توافق رژیم صهیونیستی و امارات بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار در واکنش به این توافق با دو هشتک جبهه مقاومت و فلسطین سرافراز نوشت: « امارات و ارتجاع عرب سال هاست که همسنگر شیطان بزرگند در جبهه جاهلیت مدرن.

امروز فقط پرده ها کنار رفته است مثل پرده ای که با آمدن ترامپ از چهره آمریکا کنار رفت.

» علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس نیز گفت: « بازی دوسرباخت امارات! چرا شیخ امارات عاجز از فهم این نکته است که بازی صلح با رژیم آپارتاید صهیونیسم برای او امنیت نمی آورد ! هنوز این موافقتنامه علنی نشده صهیونیست ها زیرِ آن زدند آقای بن زاید! «مَن جرّب المجرّب حلّت له النّدامه».

رابطه بین انفجار بیروت و‌صلح أمارات با اسراییل چیست؟» محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی نیز با هشتک التطبیع خیانه این طور واکنش نشان داد :« سازش ذل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارهای توییتری نمایندگان به سازشگران

هشدارهای توییتری نمایندگان به سازشگران