مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-15سياسي

تاکید بر توسعه روابط ایران-بلغارستان در حوزه فرهنگ و اقتصاد


در دیدار سفیر کشورمان در بلغارستان با مسولان استان روسه و ولیکوترنوو این کشور، توسعه روابط دو جانبه در بخش های فرهنگ و اقتصاد مورد بررسی قرار گرفت.

- در دیدار سفیر ایران در بلغارستان با مسولان روسه و ولیکوترنوو مطرح شد؛ تاکید بر توسعه روابط ایران-بلغارستان در حوزه فرهنگ و اقتصاد در دیدار سفیر کشورمان در بلغارستان با مسولان استان روسه و ولیکوترنوو این کشور، توسعه روابط دو جانبه در بخش های فرهنگ و اقتصاد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد جواد رسولی محلاتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان در چارچوب سفری رسمی به استان های روسه و ولیکو ترنوو بلغارستان با مقامات و مسئولین این استان ها شامل استاندار, شهردار, رییس اداره پلیس مرزی،مدیر عامل مجموعه بندری روسه، شهردار روسه، و همچنین شهردار و رییس اتاق بازرگانی و صنایع ولیکو ترنوو دیدار کرد.

در این دیدار طرفین با اشاره به روابط تاریخی خوب میان دو کشور و ظرفیت های قابل توجه برای توسعه همکاری های استانی در خصوص راه های تقویت روابط در زمینه های مختلف گفتگو و تبادل نظر کردند.

توسعه روابط دوجانبه در بخش های فرهنگ و اقتصاد، از جمله مهم ترین موضوعاتی بود که در این دیدار ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر توسعه روابط ایران-بلغارستان در حوزه فرهنگ و اقتصاد

تاکید بر توسعه روابط ایران-بلغارستان در حوزه فرهنگ و اقتصاد