مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-15سياسي

درودی: توافق امارات با اسراییل یک حماقت راهبردی و خیانت به آرمان فلسطین است


مقصود، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: شاید خبر توافق اسراییل و امارات برای برخی ها عجیب باشد، - دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی توافق امارات با اسراییل را یک حماقت راهبردی و خیانت به آرمان فلسطین دانست.

مقصود، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: شاید خبر توافق اسراییل و امارات برای برخی ها عجیب باشد، اما واقعیت این است که برخی کشور های عربی مثل امارات از گذشته روابطی را با اسراییل داشته اند و فقط امروز این رابطه را علنی کرده اند به هر روی ما هیچ انتظاری از کشور های عربی نداریم که بخواهند در راستای آرمان های انقلاب اسلامی حرکت کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری به نام اسراییل را به رسمیت نمی شناسد و هر گونه توافق با این کشور را در هر کجای دنیا باشد محکوم می کند، تصریح کرد: ما هر کشوری را که بخواهد روابط خود را با اسراییل عادی کند آن را نوعی خیانت به اسلام می دانیم.

درودی با اشاره به اینکه بنده توافق امارات و اسراییل را نشانه اقتدار جمهوری اسلامی و ضعف دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی می دانم، افزود: وقتی جبهه حق به پیروزی های خود نزدیک می شود جبهه باطل دست و پا زدن های خود را شروع می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درودی: توافق امارات با اسراییل یک حماقت راهبردی و خیانت به آرمان فلسطین است

درودی: توافق امارات با اسراییل یک حماقت راهبردی و خیانت به آرمان فلسطین است