مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-15بين الملل

چه عاقبتی در انتظار امارات است؟


مقاومت لبنان از رحم شکست در سال 1982 شکل گرفت و مقاومت فلسطین نیز از قلب توطئه کمپ دیوید بیرون آمد، لذا قطعاً انتفاضه بزرگ امت اسلام در راه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، عبدالباری عطوان تحلیلگر مسائل راهبردی منطقه در مقاله‌ای با اشاره به توافق سازش امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی نوشت که این توافق که دولت امارات با حمایت و نظارت آمریکا با اسراییل به امضا رساند، اوج خیانتی است که مشابه آن تمامی توافقات و معاهدات امضاشده توسط مصر و اردن و سازمان تشکیلات خودگردان بود و هر توافق مشابهی که در آینده به امضا برسد نیز در همین راستا توصیف می‌شود.

وی نوشت که نکته دردناک این است که برخی از این توافق استقبال و تلاش می‌کنند آن را توجیه کنند.

این عده توافق مذکور را تاریخی می‌خوانند و آن را دنیای جدید برای جهان عرب توصیف می‌کنند، اما باید دید آیا فروش فلسطین در راستای اجرای معامله قرن و واگذار کردن قدس و مسجد الاقصی و خروج از تمامی مبانی عربی و اسلامی یک روز تاریخی است؟ آیا این توافق که به‌بهانه مقابله با ایران شکل گرفته یک دوره جدید یا اتفاقی درست در روند سازش عادلانه است؟ کدام سازش عادلانه در این توافق وجود دارد که حتی نام قدس یا دولت فلسطین در آن نیامده است؟ از شما می‌خواهیم اگر به احساسات ما احترام نمی&


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه عاقبتی در انتظار امارات است؟

چه عاقبتی در انتظار امارات است؟