مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-15پزشكي

حیاط برخی مدارس کرمانشاه حسینیه می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در حیاط و فضای باز برخی مدارس خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در حیاط و فضای باز برخی مدارس خبر داد.

دکتر محمودرضا مرادی در حاشیه جلسه امروز (25 مرداد) ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به استمرار سیر نزولی کرونا در استان، گفت: خوشبختانه در حال حاضر با تلاش و همت کادر درمان و همکاری موثر مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، به وضعیت با ثباتی در خصوص کرونا رسیده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرادی افزود: تمام نگرانی ما شکننده بودن این وضعیت است، طوری که اگر مردم کوچکترین غفلتی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند، به سرعت به وضعیت قرمز کرونا برمی گردیم.

وی خاطرنشان کرد: با ثبات شدن وضعیت کرونا، به معنی مجوزی برای تردد آزادانه و کنار گذاشتن پروتکل های بهداشتی نیست و مردم باید در این شرایط بیش از پیش رعایت پروتکل ها را داشته باشند تا به وضعیت قرمز برنگردیم.

مرادی به رویدادهای پیش رو اشاره کرد و افزود: کنکور سراسری و عزاداری های ماه های محرم و صفر رویدادهای مهم پیش رو هستند که رعایت پروتکل های بهداشتی در آنها اهمیت مضاعفی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیاط برخی مدارس کرمانشاه حسینیه می شود

حیاط برخی مدارس کرمانشاه حسینیه می شود