مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:002020-08-15سياسي

پیشکسوتان جهاد اصفهان برای اهدای زندگی به خط شدند+تصاویر


جانشین بسیج پیشکسوتان سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: با توجه به نیاز به فرآورده های خونی امروز و فردا در استان اصفهان و شهرستان های آن رزمایش اهدای خون پیشکسوتان جهاد شهادت اجرا می شود.

- علی اصغر یوسفیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به رزمایش اهدای خون پیشکسوتان جهاد شهادت اظهارداشت: همان طور که در 8 سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند و جانفشانی کردند، امروز هم با توجه به نیاز به فرآورده های خونی با اهدای خون خود برای کمک به همنوعان خود وارد میدان شدند.

  جانشین بسیج پیشکسوتان سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان این که جمعیت هدف بسیج پیشکسوتان سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان را ارتش، نیروی انتظامی وزارت دفاع و سپاه تشکیل می دهند، افزود: این افراد در عرصه های مختلف جنگ حضور داشتند و امروز هم در عرصه های مختلف مبارزه با ویروس کرونا حضور دارند.

  وی با بیان این که بسیج پیشکسوتان سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در اهدای خون برای بیماران کرونایی دو مرحله قبلاً اقدام کردند، عنوان کرد: امروز و فردا در سراسر کشور رزمایش اهدای خون پیشکسوتان جهاد شهادت اجرا می شود و در استان اصفهان و همه شهرهای آن هم این رزمایش اجرا می شود و شهرهایی که مراکز انتقال خون ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان جهاد اصفهان برای اهدای زندگی به خط شدند+تصاویر

پیشکسوتان جهاد اصفهان برای اهدای زندگی به خط شدند+تصاویر