مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:002020-08-15ورزشي

فعال شدن 600 شرکت و استارتاپ در شرایط شیوع کرونا


همزمان با شیوع کرونا ویروس 600 شرکت و استارتاپ خدمات مجازی و غیر مجازی خود را در حوزه های سلامت، تولید محتوا و فروشگاهی ارائه کردند.

- همزمان با شیوع کرونا ویروس 600 شرکت و استارتاپ خدمات مجازی و غیر مجازی خود را در حوزه های سلامت، تولید محتوا و فروشگاهی ارائه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همزمان با شیوع کرونا ویروس در کشور، تلاش کرد از ظرفیت های آنلاین موجود در کشور استفاده بیشتری را ببرد و با مشارکت دانش بنیان ها خدمات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری و غیره به صورت مجازی و آنلاین ارائه شود.

در همین تلاش مشترک 600 شرکت و استارتاپ حضور دارند و به صورت مجازی و غیرحضوری خدماتی در حوزه های آموزش، سلامت، ورزش، سرگرمی و توریسم، تولید محتوا، نوآوری اجتماعی، فروشگاه ها و غیره به مردم ارائه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، یکی از برنامه های این معاونت برای ارائه سرویس به استارتاپ ها، راه اندازی کمپین کرونا پلاس بود.

در حال حاضر 600 شرکت و استارتاپ فعال در حوزه خدمات آنلاین در این کمپین حضور دارند و سرویس های مرتبط با بیماری کرونا را ارائه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن 600 شرکت و استارتاپ در شرایط شیوع کرونا

فعال شدن 600 شرکت و استارتاپ در شرایط شیوع کرونا