مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-15پزشكي

عرضه بیمارستانی رمدسیویر ایرانی از هفته جاری/توزیع ماسک صنعتی در داروخانه ها؛ بزودی


رییس سازمان غذا و دارو نسبت به تهیه رمدسیویر از مبادی غیررسمی هشدار داد و از توزیع بیمارستانی رمدسیویر ایرانی در هفته جاری خبر داد.

- عرضه بیمارستانی رمدسیویر ایرانی از هفته جاری/توزیع ماسک صنعتی در داروخانه ها؛ بزودی رییس سازمان غذا و دارو نسبت به تهیه "رمدسیویر" از مبادی غیررسمی هشدار داد و از توزیع بیمارستانی رمدسیویر ایرانی در هفته جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا شانه ساز در نشستی ویدیو کنفرانسی با خبرنگاران درباره دارو و درمان کرونا، ضمن تاکید بر اینکه همچنان دارو و درمان مستقیمی برای این بیماری در دنیا شناخته نشده، گفت: اما داروهایی که می توانند در درمان این بیماری موثر باشند در کشور ما نیز عرضه شده؛ انواع داروهای ضد ویروسی و ضد التهاب موثر در این بیماری در کشور ما نیز تولید شده و در دسترس قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مواد اولیه بسیاری از این اقلام یا در کشور تولید می شود و یا شرکتهای دانش بنیان اعلام آمادگی کرده اند که می توانند آنها را تولید کنند.

پرونده های این موارد در سازمان غذا و دارو دریافت شده و جهت ارایه مجوز در حال بررسی است.

رییس سازمان غذا و دارو درباره داروی رمدسیویر گفت: به محض اینکه این دارو وارد فهرست رسمی دارویی کشور شد و اجازه یافتیم وارد بازار کنیم، از فاز واردات در اختیار دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه بیمارستانی رمدسیویر ایرانی از هفته جاری/توزیع ماسک صنعتی در داروخانه ها؛ بزودی

عرضه بیمارستانی رمدسیویر ایرانی از هفته جاری/توزیع ماسک صنعتی در داروخانه ها؛ بزودی