مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-15سياسي

شکایت جمعی نمایندگان از عباس آخوندی


نماینده مردم نجف آباد در مجلس از طرح شکایت نمایندگان از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی سابق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی از طرح شکایت جمعی از نمایندگان مجلس از عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی خبر داد.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از نمایندگان طرح شکایت از عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی را امضا کرده و تعداد امضا‌ها در حال افزایش است، افزود: قرار است طرح شکایت از آقای آخوندی به زودی تقدیم آیت الله ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه شود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس درباره موضوع شکایت نمایندگان از وزیر راه و شهرسازی سابق، اظهار داشت:ترک فعل، کوتاهی در انجام وظایف قانونی اتلاف بیت المال و همچنین اتلاف اموال خصوصی و عمومی از جمله محور‌های شکایت از آقای آخوندی است.

ابوترابی با تاکید بر اینکه ترک فعل برای مسئولین باید مجازات داشته باشد، اضافه کرد: آقای آخوندی هم باید در دادگاه پاسخ دهد که چرا در 6 سال وزارتش هیچ خانه‌ای نساخته است که در نتیجه عملکرد وی در حال حاضر تمام مشکلات بر روی دوش مردم و مستجران است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته برخی از مسئولان با ترک فعل‌های بزرگ، مهلک‌ترین ضربه‌ها را به منافع یک کشور و ملت زدند وحالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت جمعی نمایندگان از عباس آخوندی

شکایت جمعی نمایندگان از عباس آخوندی