مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-15ورزشي

کاهش تعداد کشتی گیران در آذربایجان شرقی


رییس هیئت کشتی آذربایجان شرقی از کاهش آمار کشتی گیران در این استان خبر داد و گفت: دغدغه فدراسیون کشتی در مورد سیر نزولی آمار کشتی گیران، متوجه آذربایجان شرقی نیز هست.

-   علی علیزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای بهبود وضعیت کشتی استان برنامه هایی از قبیل بهبود وضعیت ساختاری و تشکیلاتی، جذب اسپانسرهای مالی، میزبانی از مسابقات مختلف کشوری و جهانی، تعامل کامل با ادارات متولی ورزش، تعامل با کشورهای دارای وضعیت مناسب در حوزه کشتی و توجه ویژه به کشتی شهرستان ها در دستور کار هیئت کشتی استان قرار گرفته است.

وی افزود: استاندارد سازی تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری، انتخاب سالانه مربیان و ورزشکاران برتر، کمک مالی به داوران و مربیانی که در کلاس های بین المللی شرکت می کنند و انتشار جزوات آموزشی برای مربیان و کشتی گیران از سایر برنامه های هیئت کشتی استان خواهد بود.

وی اظهار کرد: برای بهبود وضعیت کشتی استان از نامداران آذربایجانی کشتی مانند یونس سرمستی، مسعود هاشم زاده و سایر قهرمانان استفاده خواهیم کرد تا در رده های مختلف سنی قهرمان پروری کنیم.

علیزاده ادامه داد: حمایت از ملی پوشان کشتی را به دغدغه اصلی هیئت کشتی تبدیل خواهیم کرد تا قهرمانان نامی آذربایجان مانند پهلوان پرویز هادی بتواند علاوه بر کسب سهمیه المپیک، در عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعداد کشتی گیران در آذربایجان شرقی

کاهش تعداد کشتی گیران در آذربایجان شرقی