مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-15فرهنگي

معرفی پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران


پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران معرفی شد و در این گزارش از فروش 15 میلیاردی فیلم سینمایی فروشنده تا 38 میلیاردی فیلم سینمایی مطرب آمده است.

- سینمای ایران شرایط بسیار ویژه ای دارد.

از سویی فیلم هایی که اکران جهانی را تجربه می کنند جایی در سالن های سینمای ایران ندارند و از سوی دیگر بسیاری از مخاطبان ایرانی رغبت زیادی به تماشای آثار درام نشان نمی دهند.

از آن جایی که فیلم های ترسناک و اکشن هم جایگاه ثابتی در سینمای ایران ندارند شاید خیلی هم غیرمنطقی نباشد که تقریبا همه فیلم های پرفروش تاریخ سینمای ایران در ژانر کمدی قرار بگیرند.

ژانری که نه تنها برای بسیاری از کارگردانان و تهیه کنندگان ساده به نظر می رسد بلکه تماشاگران و علاقه مندان بیشتری هم دارد.

البته که اهمیت فیلم های کمدی در گیشه سینمای ایران به اندازه ای نیست که تعدادی از بهترین فیلم های درام واقع گرایی که کارگردانان ایرانی ساخته اند توسط تماشاگران ایرانی دیده نشود اما در نهایت این ژانر کمدی است که برنده بدون تردید سینمای ایران لقب می گیرد.

سالن های سینما در سال 99 و با آغاز شیوع گسترده ویروس کرونا هنوز هم به شرایط عادی بازنگشته اند و بسیاری از سینماروهای همیشگی به سرویس های پخش آنلاین پناه برده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران

معرفی پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران