مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-15پزشكي

مهلت نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی آغاز شد


مهلت ثبت درخواست انتقالی جدید دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی از امروز 25 مردادماه 99 آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر (5 درصد شاهد) شاغل به تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 همانند روال سال گذشته از طریق سامانه نقل و انتقال شاهد و ایثارگر به آدرس: https://shahedtransmission.

behdasht.

gov.

ir/ انجام می شود.

دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی می توانند از امروز 25 مرداد 99 تا 4 شهریور 99 نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه اقدام کنند.

بررسی وضعیت آموزشی و تحصیلی متقاضیان ثبت نام شده در سامانه انتقال توسط کارشناس مربوطه در دانشگاه های علوم پزشکی مبدا از تاریخ 10 شهریور 99 تا 20 شهریور 99 صورت می گیرد.

با توجه به اینکه آزمون سراسری در روزهای 29 مرداد تا اول شهریورماه 99 برگزار می شود از همین رو زمان ثبت درخواست این متقاضیان (پذیرفته شدگان کنکور سراسری) متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

با توجه به آیین نامه نقل و انقالات دانشجویان و اولویت با دانشجویان جدیدالورود، تصمیم گیری در مورد کلیه ثبت نام کنندگان متقاضی انتقال در سامانه، به بعد از اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 99 موکول خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی آغاز شد

مهلت نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی آغاز شد