مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-15سياسي

جشــــــنواره ایــــده پـــــردازی در راستای شناسایی چالش های آموزش برگزار می شود


رییس دانشگاه فرهنگیان اردبیل با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره از جشنواره ایده پردازی در استان گفت: این جشنواره در راستای شناسایی چالش های آموزش مجازی و ارائه راهکار برگزار می شود.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه فرهنگیان اردبیل با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره از جشنواره ایده پردازی در استان گفت: این جشنواره در راستای شناسایی چالش های آموزش مجازی و ارائه راهکار برگزار می شود.

رضا عبدی 25 مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در راستای شناسایی چالش های آموزش مجازی و ارائه راهکار برگزار می شود به طوری که صاحبان ایده تا 5 شهریورماه فرصت دارند تا ایده های خود را در سایت جشنواره بارگذاری کنند.

به گفته رییس دانشگاه فرهنگیان اردبیل این جشنواره با مشارکت سازمان بسیج فرهنگیان و دانشگاه فرهنگیان در سطح کشور است که ایده پردازان فرصت دارند تا 5 شهریورماه ایده های خود را در قالب دلخواه با مراجعه به سایت جشنواره بارگذاری کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در راستای شناسایی چالش های آموزش مجازی و ارائه راهکار برگزار می شود، خاطرنشان کرد: معلمان در سال تحصیلی گذشته کلاس های مجازی برگزار کردند و به خوبی با چالش ها و کاستی های آموزش مجازی آشنا شده اند و می توانند با ارائه ایده ها و راهکارهای خود در این ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشــــــنواره ایــــده پـــــردازی در راستای شناسایی چالش های آموزش برگزار می شود

جشــــــنواره ایــــده پـــــردازی در راستای شناسایی چالش های آموزش برگزار می شود