مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-15دانش

حمایت از پایان نامه های دانشگاهی با موضوعات تاریخ و تمدن ایران


میثم فراهانی، رایزن فرهنگی ایران در تونس در دیدار ناصر صدیقی، مدیر بخش تاریخ دانشگاه جندوبه از حمایت این رایزنی از پایان نامه های کارشناسی ارشد با موضوعات تاریخ و تمدن ایرانی اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، میثم فراهانی، رایزن فرهنگی ایران در تونس، در دیدار ناصر صدیقی، مدیر بخش تاریخ دانشگاه جندوبه و جمعی از دانشجویان دانشگاه های جندوبه، منوبه و نه آوریل از حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد با موضوعات تاریخ و تمدن ایرانی اسلامی خبر داد.

در این دیدار، ناصر صدیقی، ضمن ابراز خشنودی از دیدار با رایزن فرهنگی ایران گزارشی از فعالیت های علمی دانشگاه جندوبه و بخش تاریخ دانشگاه مذکور ارائه کرد.

صدیقی در این دیدار با اشاره به اهمیت پژوهش پیرامون موضوعات تاریخی و فرهنگی ایرانی و اسلامی و تولید آثار فراوان در این زمینه، به معرفی دانشجویان حاضر پرداخت و گفت: دانشگاه منوبه و جندوبه در راستای معرفی فرهنگ اصیل ایرانی و نیز معرفی مذهب تشیع، اقدام به تشویق دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری برای انتخاب موضوعاتی در این زمینه نموده است و دانشجویان حاضر در جلسه موضوعاتی همچون: جایگاه مهدویت در ادیان گوناگون، بررسی ظهور تشیع و پژوهش تطبیقی آن در آثار مسلمانان و اهل کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از پایان نامه های دانشگاهی با موضوعات تاریخ و تمدن ایران

حمایت از پایان نامه های دانشگاهی با موضوعات تاریخ و تمدن ایران