مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-15سياسي

غیرمنتظره ترین و سخت ترین های شورای پنجم مشهد


رییس شورای شهر مشهد، با حضور در تحریریه ایسنا و در گفت وگو با خبرنگاران این رسانه، رفتن تقی زاده خامسی و انتخاب شهردار جدید را  سخت ترین تصمیم شورای پنجم تا بدین لحظه عنوان کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای شهر مشهد، با حضور در تحریریه ایسنا و در گفت وگو با خبرنگاران این رسانه، رفتن تقی زاده خامسی و انتخاب شهردار جدید را  سخت ترین تصمیم شورای پنجم تا بدین لحظه عنوان کرد.

محمدرضا حیدری همچنین رویکردهای فرهنگی، اجتماعی و شهرسازی که به حقوق شهروندان مربوط می شود را از جمله مواردی دانست که باید در سال پایانی فعالیت شورا مورد تاکید قرار بگیرد، او همچنین تاکید کرد که به دلیل کمبود منابع و کوتاهی سایر دستگاه ها مسئولیت برگزاری تمام مراسم های مذهبی که در سطح شهر انجام می شود، بر دوش مدیریت شهری افتاده است.

او تصویب نشدن سند پهنه بندی حریم مشهد را از مهمترین دغدغه های خود و اعضای شورای شهر بیان کرد و در پاسخ به این سوال که آیا لایحه ای بوده که او از نظر شخصی تمایل به تصویب آن داشته، اما تصویب نشده است گفت که گرفتن عوارض از گردشگران سلامت از جمله این موارد بوده که در شورا هم تصویب شد اما فرمانداری با آن مخالفت کرد.

در ادامه مشروح گفت وگوی ایسنا با رییس شورای شهر پنجم مشهد می خوانید؛ بعد از اینکه به عنوان رییس شورای شهر مشهد انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیرمنتظره ترین و سخت ترین های شورای پنجم مشهد

غیرمنتظره ترین و سخت ترین های شورای پنجم مشهد