مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-15ورزشي

کسب عنوان برتر هیات ورزش بیماران خاص خوزستان در کشور


هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان در ارزیابی عملکرد هیات های استانی در سال 98 توسط فدراسیون، عنوان برتر را به دست آورد.

- ایسنا/خوزستان هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان در ارزیابی عملکرد هیات های استانی در سال 98 توسط فدراسیون، عنوان برتر را به دست آورد.

جمال فتاحی، دبیر هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: جا دارد، کسب این رتبه را به جامعه ورزش و بیماران خاص استان تبریک بگویم.

این عنوان، نتیجه زحمات کادر هیات به خصوص حمایت های همیشگی کیامرث حاجی زاده، رییس هیات است.

وی بیان کرد: برگزاری سه دوره المپیاد استانی و انتخابی مسابقات کشور، اعزام تمام شش گروه بیماران خاص به مسابقات کشوری و کسب مدال در همه گروها برای اولین بار در تاریخ تاسیس هیات، اعزام ورزشکار ارزنده استان برای اولین بار به مسابقات جهانی پیوند اعضا در کشور انگلستان و کسب 5 مدال جهانی، برنامه ریزی منظم برای هیات و همچنین حضور نیروی انسانی قوی در دفتر هیات و داشتن 19 رییس هیات شهرستانی دلسوز، باعث کسب این عنوان ارزشمند شد.

دبیر هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان همچنین ضمن اعلام آمادگی این هیات برای برگزاری تمام مسابقات پیش بینی شده در سال 99، عنوان کرد: برگزاری سه دوره المپیاد اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب عنوان برتر هیات ورزش بیماران خاص خوزستان در کشور

کسب عنوان برتر هیات ورزش بیماران خاص خوزستان در کشور