مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-15اقتصادي

کسی جرات خرید و فروش خودرو ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قرار بود با عرضه خودرو و اجرای طرح های فروش التهابات بازار خودرو کاهش پیدا کند و رونق به این بازار بازگردد، - بازار خودرو قابل پیش بینی نیست و تا زمانی که تولید به اندازه مصرف نرسد همین شرایط ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قرار بود با عرضه خودرو و اجرای طرح های فروش التهابات بازار خودرو کاهش پیدا کند و رونق به این بازار بازگردد، اما متاسفانه روند افزایشی قیمت دلار به همراه عدم یک سیاستگذاری روشن جهت مدیریت بازار خرید و فروش خودرو را تغییر داده و باعث شده تا قیمت انواع خودرو هر روز بالاتر برود.

قیمت ها در حالی رو به افزایش است که فروشنده کالای خود را نمی فروشد و خریدار هم منتظر است که قیمت ها کاهش پیدا کند.

طبیعی است که در این شرایط معامله ای هم انجام نشود.

کارشناسان بازار خودرو معتقدند، عرضه خودرو نسبت به تقاضا کاهش یافته است، بازار خودرو قابل پیش بینی نیست و تا زمانی که تولید به اندازه مصرف نرسد همین شرایط ادامه خواهد داشت و تنها راه حل افزایش تولید و عرضه آن به بازار است.

در حال حاضر پول های سرگردان در بورس فعال شده و سود خوبی هم در این مدت دریافت کرده اند و در صورتی که سود این بازار کاهش پیدا کند شاید به سمت بازار های دیگر حرکت کند، اما اینکه این سرمایه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی جرات خرید و فروش خودرو ندارد

کسی جرات خرید و فروش خودرو ندارد