مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-15اجتماعي

3 سناریوی بازگشایی مدارس گلستان/ 13 هزار دانش آموز گلستانی امکانات اینترنتی ندارند


مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به احتمال قرار گرفتن استان در زمان بازگشایی مدارس در وضعیت زرد و قرمز، گفت: برای هر سه وضعیت سناریوی بازگشایی تعریف کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، احسان گوهری راد صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران استان با اشاره به اینکه تحت هر شرایطی آغاز سال تحصیلی در 15 شهریور ماه خواهد بود، اظهار کرد: در 25 مردادماه نیز مانور بازگشایی مدارس در سطح استان برگزار می شود تا مدارس خود را آماده بازگشایی و شروع سال تحصیلی جدید کنند.

وی با بیان اینکه به طور کلی سه سناریو و حالت برای آغاز سال تحصیلی پیش رو در سطح استان گلستان وجود دارد، افزود: به هر حال یا شرایط سفید، یا زرد و یا قرمز خواهد بود که برای هر سه حالت برنامه ریزی دقیق و مدونی برای بازگشایی مدارس صورت داده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با تاکید بر اینکه در حالت سفید که طبیعتا به شکل عادی و همچون همیشه فعالیت مدارس آغاز و تداوم می یابد، خاطرنشان کرد: تنها تغییر در سال جدید زمان آغاز مدارس است که از 15 شهریور خواهد بود.

گوهری راد در تشریح شیوه برگزاری کلاس در وضعیت زرد در مدارس استان گلستان را که محتمل ترین حالت برای استان ماست، گفت: در این حالت باید 50 درصد کلاس ها را به صورت مجازی برگزار کرد به شکلی که تعداد اعضای کلاس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 سناریوی بازگشایی مدارس گلستان/ 13 هزار دانش آموز گلستانی امکانات اینترنتی ندارند

3 سناریوی بازگشایی مدارس گلستان/ 13 هزار دانش آموز گلستانی امکانات اینترنتی ندارند