مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-15سياسي

برنامه ریزی در حوزه بانوان هدفمند و تجمیع شود


برنامه ریزی و فعالیت سازمان ها در حوزه امور بانوان باید هدفمند و تجمیع شود تا اثربخش باشد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان گفت: برنامه ریزی و فعالیت سازمان ها در حوزه امور بانوان باید هدفمند و تجمیع شود تا اثربخش باشد.

علی اکبر مرتضایی شامگاه گذشته (جمعه-24 مردادماه) در نشست کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان کاشان، اظهار کرد: برخی بانوان شاغل و کارآفرین، تمایلی به دیده شدن ندارند، اما می توانند با تجمیع توان و ظرفیت، سالانه چند برنامه مشترک اما اثرگذار را در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به ادامه شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: تهیه لوازم کمک آموزشی الکترونیکی برای دانش آموزان خانواده های کم برخوردار برای تسهیل امکان استفاده از آموزش از راه دور و فضای مجازی و دلجویی از خانواده ها و بانوان درگیر آسیب های ناشی از کرونا باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

فرماندار کاشان تاکید کرد: یکی از مهم ترین راه های نجات از تحریم های استکبار جهانی و رشد اقتصادی کشور، تقویت و توسعه صنعت گردشگری است که منطقه کاشان نیز واجد شرایط و زیر ساخت های رونق این صنعت است.

مرتضایی افزود: برنامه ریزی و رایزنی برای تحقق توسعه صنعت گردشگری در نقاط شمالی استان اصفهان در جریان است تا با ارائه بهترین خدمات گردشگری و الزامات آن، ضمن رعایت دستورالعمل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی در حوزه بانوان هدفمند و تجمیع شود

برنامه ریزی در حوزه بانوان هدفمند و تجمیع شود